2011. április 7., csütörtök

Chicken Tikka Masala



Ezt a receptet a youtubról tanultam,  Gordon Ramsay féle recept. Bírom a fazont, na nem a stílusát, csak jókat főz.  Mindent kipróbálok ami más, mint a magyar konyha, persze, magyar ételeket is főzök, de én nem szeretem az egyhangú étkezéseket. Kell a változatosság, az újjdonság.
Az indiaiak nagyon csípősen esznek, de a mi magyar gyomrunk nem bírja. Én ebből a receptből kihagytam egy zöld csilipaprikát, mert amikor először csináltam alig tudtuk megenni, így egy kevésbé csípős változatát írtam le.

½ kg csirke mell
1 doboz darabolt paradicsom konzerv
1 közepes hagyma
3-4 cikk fokhagyma
2-3 kanál paradicsompüré
1 teás kanál garam masala
1 /2 mokkás kanál csili paprika por
1 mokkáskanál kurkuma
fekete bors
apróra vágott koriander zöld
1 kis doboz joghurt

Elkészítés:
A csirkehúst kockára vágom, megmosom és kevés olajon hirtelen megsütöm, sózom, borsózom és félre teszem.
A hagymát félkarikára vágom, kevés olajon megpirítom, rá teszem a foghagymát, azzal is pirítom tovább,  jöhetnek a fűszerek, a garam masala,  csili paprika por,  kurkuma, só, egy kicsit még pirítom, ráöntöm a darabolt paradicsom konzervet és 2-3 evő kanál sűrített paradicsom konzervet. Öt percig hagyom főni és beleteszem a húst, az apróra vágott koriander zöldet és a joghurtot. Ezzel kész is a chicken tikka masala.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése