2011. március 9., szerda

Rólam

Mindig is imádtam a krémesébbnél krémesebb süteményeket, főleg a csokis krémekért vagyok oda, de valahogy nem tudtam egy igazi jó csokitortát összeállítani amire azt mondanám, hogy na ez az igazi.  Addig addig kísérleteztem a receptekkel amíg eltaláltam azt az ízt amit kerestem. Amíg kísérleteztem a sütikkel, mindig a tökéletességre törekedtem, hogy ne csak nagyon finom legyen, hanem jól is nézzen ki, de ezen még dolgoznom kell J.
Szeretem a kelt tésztából készült  süteményeket és mindig kézzel gyúrom a tésztát, hogy érezzem az újjaimmal  a tésztát ahogy gyúrom.
És amit szeretek még, az a változatosság.  Nemzetközi ételeket főzök, amiket utazások alatt ettem és itthon kipróbáltam. Nem lehet félmunka, mindent beleteszek amit ír a recept, még akkor is ha drágán fogok kijönni. Szeretek néha újjítani aminek a férjem nem örül, mert ő pontosan a recept után akar mindent készítetni velem J  (na jó, ő is segít ha újj receptet próbálunk ki, de nem azért mert főzni akarna, hanem, hogy engem ellenőrizzen, hogy mindent pontosan úgy csinálok ahogy írja a recept)J. Nem akarja megérteni, hogy nem kell  grammra pontosan  kiszámolni a sót, borsot, stb. A sorrend sem kell úgy legyen ahogy írja egy recept, hanem szívvel lélekkel kell csinálni és akkor nagyon finom lesz. 
Remélem mindenkinek fognak ízleni az itt közétett sütemény és étel receptek.  Csak a saját fotóimat használom.
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése