2011. március 27., vasárnap

Amerikai sajttorta




Szinte minden sütivel úgy vagyok, hogy jaj nagyon sok munka van vele, nincs kedvem annyit bajlódni, de annyira ki akarom próbálni, hogy ez az érzés erősebb nálam.
Mivel egyszer már ettem ilyen sütit, ismertem az ízét és gondoltam erre én is képes vagyok.
Kerestem a youtubon egy jó kis amerikai receptet és nekiálltam.
Persze ott állt a hátam mögött a férjem és figyelte, hogy nehogy megint kihagyjak valamit mert szeretek újjítani. Annyira konzervatív az ételek terén, hogy az már fáj J.


1 bögre olvasztott vaj
1 bögre háztartási darált keksz
1 bögre cukor
4 tojás
1 bögre tejföl
1 teás kanál vanília kivonat
1 és fél ek. liszt
700 gr krémsajt (philadelphia vagy ehhez hasonló)

1 bögre = 250 ml


Kivajazok egy tortaformát. A kekszet összetöröm vagy megdarálom és az olvasztott vajjal összekeverem, belesimítom a tortaformába és beteszem 15 percre hűtőszekrénybe.
A krémsajtot bele teszem egy tálba és egyenként hozzáadom a tojásokat, tejfölt, cukrot, vanília kivonatot, a lisztet, Simára keverem, beleöntöm a keksszel kibélelt tortaformába. A tortaformát kivülről fóliába csavarom előmelegített sütőbe teszem, 170 fokon 50-55 perc alatt megsütöm.
Amikor még remegős a közepe, akkor már kész van a süti. Ha lehült, beteszem egy  éjszakára a hűtőszekrénybe.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése